woensdag 25 februari 2009

Landschap 3


































4 opmerkingen:

  1. Hoi Hans
    wat een prachtige serie heb je weer gemaakt die smalle met die rij bomen vind ik ook super heel ERG mooi
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is het nummer 12 van boven, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hans mooie foto's heb je er weer bij gezet de eerste drie prachtige kleuren en die met die grote boomstammen aan de zijkant heel erg mooi
    groetjes Janny

    P.s ben wat laat met reageren maar heb het op het moment erg druk hopelijk straks weer wat rustiger tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met internet explorer werkt het dus wel vreemd .
    Bij firefox ook even naar de instellingen gekeken maar daar staat alles aan als ik het goed zie als pc nerd haha bij moet alles werken anders weet ik het niet meer ;-) .

    Maar mooie serie dit weer Hans vooral de doorkijkjes met de bomen op de voorgrond vind ik erg mooi.
    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen